Array ( )

Lednový Friš

Obrázek Lednový Friš

Bára

Za zasněženými kopci, zamrzlými jezery a ledovcovým krajem je chaloupka. K chaloupce vede obrovský kopec pokrytý sněhem. Ten kopec je tak dlouhý, že vyjít na něj dá opravdu zabrat, ale jakmile se to povede, je to nádhera. Ta chaloupka je taky nádherná. Má tři vysoká patra a nádhernou kadibudku hned ... ...

14x

Zimní tee-pee

Obrázek Zimní tee-pee

Škuba

Někdy o prázdninách jsme se rozhodli, že si vyrazíme postavit v zimě tee-pee. Ten den nastal 12. ledna, vše jsme měli připraveno a auty vyrazili směr Ostrovec. Složení bylo následující: Máťa, Mařka, Brzda, Bára, Kuba a Mejla. Jeli jsme všichni s Máťou až na Mejlu, který dojel asi hoďku po nás. V pát... ...

10x

Tetín

Obrázek Tetín

Mařka

V pátek jsme se sešli jako vždy na nádraží. Dorazil Mařka, Kuba, Olie, Máťa, Míla, Koumes s Filipem, Tady, Troll, Šnek, Kryštof, Nene, Ema a Aleš. Když jsme přijeli, dozvěděli jsme se, že jsme novináři. Bývalá neschopná televize Tučňák se tedy rozdělila na 2 různé televizní stanice s novými členy. P... ...

14x

Totální výprava

Obrázek Totální výprava

Čnělka

Po delší době konečně přinášíme zprávu i z podzimní výpravy do Šumavských hvozdů. Jak možná někteří již z názvu akce tušíte, byla výprava zaměřena na život v totalitním režimu. Oproti minulému roku jsme se ovšem v čase posunuli ještě o nějaký ten rok do minulosti, konkrétně do doby nacistické okupac... ...

12x

Čaj na čas

Obrázek Čaj na čas

Maruška

Dne 12.11 jsme přišli do naší klubovny a tam už na nás čekal Mařka a Kuba. Nevím teď přesně jak probíhal začátek, ale vím že první hra, co jme hráli byla docela dost podobná Aktivitám. Hru jsme hráli asi půl hodiny a probíhala tak, že se utvořili týmy. Do balíčků se daly karty a začala hra. Asi upro... ...

52x

Bota v písku

Obrázek Bota v písku

Woody

Sešli jsme se v neděli 12.11. v 8:45 na náměstí u andělíčka. Dorazili jsme já (Woody), Čaučau, Venčil, Troll, Klíště, Sam, Hanička, Vojtík, Sára, Týna, Markéta a Mejla. Následně jsme se přesunuli do Muzea strašidel, kde nás po krátkém rozhovoru s naší "paní učitelkou" Markétou přivítala milá paní pr... ...

51x

Hrabství Rosemarry

Obrázek Hrabství Rosemarry

Sára

Čtvrtek Sešli jsme se ve čtvrtek už v 6:50 na hlavním nádraží. Dorazili jsme já (Sára), Bára, Týna, Brzda, Mařena, Kuba, Máťa, Markéta, Mišák, Hanička, Vojtík, Amálka, Míša, Kárka, Kolečko, Ema, Maruška, Nene, Kryštof, Šnek, Aleš, Krokouš, Venčil, Sam a Klíště. Nasedli jsme do vlaku a bez větších p... ...

51x

Kotel

Obrázek Kotel

Šídlo

Srazili jsme se na hlavním nádraží v Plzni v tomto sestavení Marky, Mejla, Terka, Sára, Matýsek, Šídlo, Kárka, Venčil(Hanuš), Matouš. V takovém složení jsme vyrazili a cesta vlakem uběhla vcelku rychle. Vystoupili jsme v Rokycanech. Marky nám oznámila, že rozhledna je protišpionská věž a my jako špi... ...

45x

Masters of Čundr vol. 4

Obrázek Masters of Čundr vol. 4

Bára, Sára, Máťa

Úterý 18.07.2017 Sotva jsme se umyli a trochu vysmrkli, už se zase balíme na Moč. Sraz je v 15:30 na klubovnách. Naše se rekonstruuje, takže se zabydlíme v té střediskové, která je stejně plná našich věcí. Vyrážíme pěšky do Tesca přes hřbitov. Rozdělíme se na naše kapely a různě se po obchodu prop... ...

32x

SiriusFest

Obrázek SiriusFest

Máťa

Co dělá tábor táborem? Je to počet nocí strávených v týpí u ohně, počet bodů získaných při etapovce nebo počet klíšťat vyndaných zdravotníkem? Nebo je to celkový rytmus života, který začíná prvním nástupem a končí posledním ohněm, u kterého se zpívá a hraje na kytaru? A co lidi, kteří s námi tábo... ...

77x

Ferattová brigáda na tábořišti

Obrázek Ferattová brigáda na tábořišti

Máťa

Táborová brigáda   Sraz před čtvrtou na klubovnách. Tlačí nás čas. Z vody si vezeme “suplies”, a hitovku “trhala jahody - botama do vody”. Rychle se dělíme na lezecké nadšense a ty, kteří do toho nejsou zas tak žhavi. Mejla a jeho fanynky nemají žádné významné zážitky. V druhém autě Máťa řídí a DJ... ...

53x

Otava

Obrázek Otava

Máťa

Jednoho červnového večera jsme se sešli u ohně v kempu v Horažďovcích. Za námi byla cesta z Plzně a trénink na lodích na Otavě. Naučili jsme se jak se správně smát ( „He he he.“ Směješ se abych tě nechal na pokoji?“ „He he he.“) a proč je důležité mít sebou „supplies“. Pak už zbývalo jenom vymyslet ... ...

91x

Výprava do Sherwoodského lesa

Obrázek Výprava do Sherwoodského lesa

Markéta

Na výpravu vyrazila většina už v pátek po čtvrté hodině. Moje cesta však vedla ještě přes Obrok párty v Praze. Po příjezdu do Strakonic a doražení na klubovnu měly děti za úkol rozdělit se na zbojnické skupiny, nakreslit si vlajku, vymslet zastrašující jméno, rozdat přezdívky a vyrobit měšec na z... ...

82x

Výprava do Tachova

Obrázek Výprava do Tachova

Sára

Sešli jsme se v pátek 17.3. na hl. vlakovém nádraží v Plzni v 16:30. Dorazili: já (Sára), Mařka, Terka, Troll, Šnek, Aleš, Ondra, Kulomet, Škuba, Janie, Olie a Mejla. Pak jsme nastoupili na vlak a s jedním přestupem jsme šťastně dojeli do Tachova. Z nádraží jsme šli kolem obchoďáku, majáku, který ne... ...

127x

Reality show na Friši

Obrázek Reality show na Friši

Terka

Já (Terka), Mařka, Škuba, Markéta, Kolečko, Kárka, Míša, Juddy, Olie, Janie a Čnělka jsme jeli na Friš. Ve vlaku jsme hráli různé hry. Po vystoupení z vlaku jsme vycházeli obrovský kopec a nečekaně Markéta spadla jako první. Došli jsme na chatu a šli jsme se najíst, večer jsme hráli deskovky. Ráno ... ...

122x

Zase ta tělocvična!

Obrázek Zase ta tělocvična!

Kuba

Tělocvična, naše velmi oblíbená akce. Rádi se trochu protáhneme po dlouhých Vánocích a spálíme trochu toho cukroví, co jsme do sebe naházeli. Letos jsme vyrazili do tělocvičny v Hradišti. Společně jsme začali oblíbenou táborovou rozcvičkou v podobě tančení a protahování. Dále jsme si zahráli vybíjen... ...

159x

Vánoční oddílovka 2016

Obrázek Vánoční oddílovka 2016

Kačka

Společně jsme se na vánoční oddílovku sešli 20.12.2016 v Totemu. Ve velice hojném počtu jsme si rozdávali dárečky a sranda přišla při rozbalování speciálního měkkého dárku. Někdo si odnesl plyšového mědvěda, pletené ponožky nebo dokonce i čepici. Na cukroví jsme si všichni moc pochutnali a z dárků b... ...

143x

Svátky Prasečí hlídky

Obrázek Svátky Prasečí hlídky

Mařka

Sešli jsme se jako vždy na hl. nádraží v Plzni, bohužel ve velmi malé sestavě, protože Maruška, Bára a Aleš nakonec nedorazili. Na sraz dorazil: Šnek, Kryštof, Klíště, Adam, Troll, Já(Mařka), Kuba, Kačka, Janie, Mejla a další den dojel Mišák. Když jsme přijeli do Klatov, dozvěděli jsme se, že jsme n... ...

149x

Zpátky do minulosti

Obrázek Zpátky do minulosti

3D

Na nádraží jsme se sešli v pátek 19.11. v 15:30. Okolo čtvrté jsme již nasedali do vlaku. Jednou jsme přestoupili a ocitli jsme se v Sušici, kde jsme asi 45 minut čekali na autobus. Ten nás odvezl někam poblíž Rejštejna. Následovala asi 4 km dlouhá cesta na Paulinu louku. Vybalili a schovali jsme jí... ...

170x

Východozemí

Obrázek Východozemí

Máťa

Tábor oddílu Sirius 2016 Nastal čas se přesunout na nové tábořiště a do nového světa. Tábořiště jsme si našli poblíž Toužimi u Úterského potoka a svět, který jsme si zabydleli se jmenoval Východozemí, a byla to fantasy Japonsko pohádková říše. Jako v každé správné pohádce nesměl chybět král, princ... ...

178x

Podzimky 2016

Obrázek Podzimky 2016

Brambora, Maruška, Aleš a Markéta

Středa Výprava začíná. Tak brzo jsme na výpravu snad ještě nejeli. Sešlo se nás hodně. Takže jsme si udělali prezenčku: Markéta, Bára, Maruška, Mařena, Škuba, Máťa, Janie, Mišák, Šnek, Rozárka, Fíďa, Kristián, Míša, Troll, Kárka, Kolečko. No snad jsem na někoho nezapomněla. Ve vlaku jsme jeli spole... ...

256x

Záchranná mise na Friš

Obrázek Záchranná mise na Friš

Juddy

V pátek 15. 4. jsme se sešli na hlavním nádraží jako vždy, ale s jednou věcí navíc. A byly to lyžařské/sluneční brýle. Byla to speciální věc, co jsme si měli přibalit sebou do batůžku a byli jsme zvědaví, co s nimi budeme dělat. Sešli jsme se v sestavě: Máťa, Janie, Kuba, Juddy, Šídlo, Mařka, Brzda,... ...

188x

Malá Mlsná Opice

Obrázek Malá Mlsná Opice

Kuba

Na tento závod za náš oddíl vyrazily 2 týmy. První tým se skládal z Beránka, Nene a Sáry, druhý tým byl složen z Adama, Aleše a Matyho. Jako doprovod jsme dorazili já, Markét a Týna. Sešli jsme se všichni na náměstí Milady Horákové a vyrazili jsme společně na start, kde jsme se zaregistrovali a čeka... ...

184x

Velikonoční oddílovka

Obrázek Velikonoční oddílovka

3D

Sešli jsme se 29.3. v 16:30 na klubovnách. Zahájili jsme pokřiky všech družin a za chvíli za námi přišel Santa, který chtěl nahradit našeho Zajdu. Samozřejmě jsme ho odmítli. Přišel Zajda popřál nám Veselé Velikonoce. Potom jsme vyšupali holky a jelikož je přestupný rok, tak i holky šupaly kluky. U ... ...

157x

Archeologická výprava

Obrázek Archeologická výprava

Mařka

Začalo to začátkem, nečekaně. Sešli jsme se na „vlakáči“ u chlapa s vařečkou (nebo bez vařečky?) ve složení: Máťa, Kuba, Olie, Janie, Mejla, Mišák, Mařena, Brzda, Šídlo, Sára, Týna, Sabina, Nene, Adam, Klíště, Šnek, Kvák a Matouš (Později se k nám na místě přidali Čanda, Koumes a Filípek). Hydra a F... ...

190x

Cvičotělna

Obrázek Cvičotělna

Brzda

14.2. Jsme se sešli já, Mařena, Kuba, Bára, Maruška, Týna, Sabina a Aleš u pošty na Doubravce. Jeli jsme trolejbusem č. 16 někam na Bory. Vystoupili jsme a došli jsme na Vševědovo střední odborné učiliště, kde byla tělocvična a čekali na nás Janie a Olie. Připojil se k nám i oddíl Kalahari. Když jsm... ...

162x

Pirátská sněhová výprava

Obrázek Pirátská sněhová výprava

Mařka

V 16:30 byl sraz na nádraží. Sešli jsme se: Markéta, Kuba, Olie, Janie, Mejla, Mišák, 3D, Honza, Kryštof, Šnek, Klíště, Maty, Adam, Aleš, Bára, Maruška, já a několik Vlaštovek. Všichni se výpravy nemohli dočkat, a tak jsme hodili na záda batohy, do rukou vzali boby a vyrazili směr Železná Ruda. Na n... ...

177x

(před)Vánoční oddílovka

Obrázek (před)Vánoční oddílovka

Mařka

Oficiální začátek byl v úterý v 16:30, ale samozřejmě takovou vánoční schůzku musí někdo připravit. Já, Kuba, Áňa, Kačka, Markéta a Máťa jsme měli sraz v 15:45. Pověsili jsme světýlka, připravili místa na dárky, přinesli stoly a originálně nazdobili stromek. Když všichni přišli, dostali instrukce, k... ...

225x

Výprava Holostřevy

Obrázek Výprava Holostřevy

Sára

V pátek v 16:30 jsme měli sraz na hl. n. v Plzni. Sešli jsme se já (Sára), Brzda, 3D, Mařka, Kvák, Šnek, Kryštof, Aleš, Klíště, Maty, Janie, Kuba, Juddy, Hedvika, Mišák, Markéta a Míla.  Potom jsme jeli cca 30 minut do Svojšína. Tam jsme přestoupili a dál jsme jeli cca 10 minut do Holostřev. Tam jsm... ...

225x

Halloweenská schůzka

Obrázek Halloweenská schůzka

Kuba

Naše první oddílová schůzka byla opravdu strašidelná. Všichni přišli v kostýmech, někteří je měli opravdu suprové.  Na začátku schůzky jsme se snažili přemístit strašidla do bezpečí, ale bránili nám v tom strašpytlové, kteří se jich báli a chytali nás. Podařilo se nám jich zachránit hodně. Schůzka... ...

240x

Sezimovo Ústí

Obrázek Sezimovo Ústí

Máťa

Bylo nebylo, za sedmero horami, jednou přehradou, dvěma vlakovými soupravami a dvěma autobusy, dorazil jednou jeden oddíl do Sezimova ústí. Tam přišel k nové velmi pěkné klubovně, která se stala jeho útočištěm na další čtyři dny. Někdo to vzal doslova a zaútočil hlavou na dveře. Výsledek... ...

295x

Něco málo z Tábora

Obrázek Něco málo z Tábora

Olie

Přinášíme rychlý náhled na zkoušku důvěry.... A jak nám zkoušení věří si můžete prohlédnout v přiložené dokumentaci. Spoléhám se na její jednoduchost a názornost.                 To byl Mařka. To byl Šídlo. To byl Honza To byla Bára To byla Maruška... ...

250x

Jak jsme přemohli Waldemara

Obrázek Jak jsme přemohli Waldemara

Markéta

V pátek jsme se sešli na hlavním vlakovém nádraží v Plzni ve složení : Máťa, Hedvika, Markéta, Kuba, já(Kačka), Áňa, Janie, Olie, Mejla, 3D, Brzda, Mařka, Honza, Šídlo, Adam, Aleš, Šnek, Kryštof, Matouš, Sára, Beránek a Nene. Čekala nás cesta do Volyně, která uběhla docela dobře. Když se přestupova... ...

248x

Jak jsme pomáhali proti leukémii

Obrázek Jak jsme pomáhali proti leukémii

Kuba

Jedním z našich dlouhodobých cílů je, že bychom rádi jako skauti pomáhali ostatním, tak Markéta našla tuhle pěknou akci. Na benzínce Shell jsme vybírali peníze na Nadaci pro transplantaci kostní dřeně a těm, kdo přispěli, jsme za odměnu umyli auto. Hedu, Markét a Verča (ta je z jiného oddílu ;)) už ... ...

206x

Krkavec za odměnu 13. 6. 2015

Obrázek Krkavec za odměnu 13. 6. 2015

Mařka

Sraz jsme měli u pošty, a mohl být i na Locháči. Na Locháči byl jen Kuba, a u pošty byli všichni ostatní. Na konec se nás sešlo celkem 7: já (Mařka), Kuba, Olí, Džejný, Valaš, Áňa, 3D. Přinesli jsme hodně nerfek, Olí a já asi nejvíc, ale kuba měl nerf rebell, áňa joltku, a 3D taky něco dones. Šli js... ...

210x

Berounka jednodenní

Obrázek Berounka jednodenní

Máťa

Sešli jsme se v neděli ráno na klubovnách za doprovodu ranní přeháňky, která ale brzy přešla. Naložili jsme lodě a vydali se za dobrodružstvím. U Dolanského mostu jsme složili naše plavidla a převezli s pomocí Lucky auta k přívozu v Darové.   Potom už nám nic nebránilo nalodit se na řeku. První l... ...

223x

Svojsíkův závod 5. 6. - 7. 6. 2015

Obrázek Svojsíkův závod 5. 6. - 7. 6. 2015

Brzda & Sára & Tyntyn

Měli jsme sraz v pátek v 17:00 na autobusáku. Sešli jsme se tam s Janie, Kubou, Tyntyn, Brzdou, Sárou a Šídlem. Koupili jsme si fofolu v automatu a potom jsme šli na autobus. Jeli jsme zhruba 30 minut ve velkém vedru. Dojeli jsme skoro k Přeštické škole, kde jsme museli přespat. Při příchodu jsme od... ...

206x

Movienight na klubovně

Obrázek Movienight na klubovně

Kryštof

Z pátku na sobotu jsme měli za odměnu spaní na klubovně. Po příjezdu jsme hráli i s rodiči hru, ve které jsme museli shánět různě barevné lístečky. Ty jsme dostávali za splněné úkoly - skákání v pytli, pamatování si básniček, odpočívání a opičí dráhu. Bylo to na čas a museli jsme to různě opakovat. ... ...

190x

Třídenní výpad do Berouna

Obrázek Třídenní výpad do Berouna

Šídlo

Čtvrtek Sešli jsme se na hl. n. v Plzni a odjeli jsme vlakem v 16:08. Naším cílem bylo město Beroun. Kdo všechno jel? Jeli: Máťa , Hedvika , Markéta , Aňa , Koumes , Čanda , Filípek , Mejla , já (Šídlo) , Matouš , Filip, Aleš , Klára , Šárka , Týnka , Kryštůfek (Krist vypnuto ) , ... ...

204x

Svojsíkův závod 15. 5. - 17. 5. 2015

Obrázek Svojsíkův závod 15. 5. - 17. 5. 2015

Brzda & Sára & Honza

15.5. jsme se sešli u pošty na Doubravce, odkud jsme odjeli autobusem č.16 na centrální autobusové nádraží. Tam jsme přestoupili na autobus do Tlučné. V autobuse bylo plno, museli jsme sedět na batozích. Když jsme dorazili do Tlučné pořadatelé nám řekli co smíme a nesmíme, poté jsme postavili stan a... ...

192x

Velká vlaková loupež

Obrázek Velká vlaková loupež

Máťa

Letos byla středisková výprava jednodenní. Sešli jsme se ráno na nádraží a svezli se vlakem do Starého Plzence. Zde jsme si zařvali oddílové pokřiky a rozdělili se do tří skupin podle věku. První skupinka, složená z nejmladších, vyrazila pod vedením Klokana do blízkého lomu. V lomu si světlušky a v... ...

248x

Slibové Klenovice

Obrázek Slibové Klenovice

Mařena

V pátek jsme se sešli na klubovnách, a protože to byla slibová výprava, tak jelo jen pár lidí. Jeli: Já(Mařka), Týna, Honza, Aleš, Honzík, Kryštof, Maty, Áda, Kuba, Heduš, Máťa, Judy, Džejný, Olie, Míla a Mišák. Jeli jsme autama.V jednom autě byl Máťa, já, Aleš, Honzík a ještě jsme měli vyzvednout K... ...

291x

Mumie na Brčálníku

Obrázek Mumie na Brčálníku

Kačka

Všichni jsme se na nádraží sešli v 16:30. Byl zde Šídlo, Mařka, Maty, Kryštůfek (kryst vypnuto), Týna (Týno), Já (Kačka), Kuba, Áda, Mejla, Olie, Markéta. Markéta na druhý pokus u pokladny trefila, kam to vlastně jedeme a mohli jsme vyrazit. Ve vlaku bylo málo místa, ale všichni jsme si sedli. Asi ... ...

235x

Kriminálka Tašovice

Obrázek Kriminálka Tašovice

Juddy

Pátek: Sedíme si takhle na služebně, když nám zavolají od Karlových Varů, že se ztratil obraz Prase v žitě. Tak jsme vyhrabali odznaky z hromady papírů a v pátek 24. 10. jsme se sešli na autobusovém nádraží, abychom sedli na autobus a jeli pomoci svým kolegům. Na nádraží se scházíme v tomto s... ...

325x

Výprava napříč časem

Obrázek Výprava napříč časem

Markéta

...aneb Domaslav!   Pravěký pátek: Na nádraží jsme se sešli v pátek 12. 9. v 16:05. Na nádraží jsme podepsali prohlášení o rizikách, které může cestování časem přinést. Ve vlaku je bordel a skoro nikdo nesedí na své sedince, poté se všichni smějí termínu sedinka. CEBIV, CEBIV rozléhá se po celém ... ...

272x

Jak to nazvat?

Obrázek Jak to nazvat?

Skoro vši

...aneb vandr 2014! (Hed) Takže. Hezky to začalo, když jednou jeden Máťa si z nás udělal hloupou srandu a nahnal nás na nádraží v půl 8, přitom jsme odjížděli až v 10. No nic, aspoň jsme nakoupili, resp. Olie s křenem. Cesta vlakem. Z Máti se stala princezna a Čnělka je děvka! Teď dřepíme v Budějk... ...

314x

Brigáda na kosáku 2014

Obrázek Brigáda na kosáku 2014

Vši

Brigáda na tábořišti Pátek: Čnělka: V pátek 20. června 2014 se hrstka statečných pracantů sešla na klubovnách, odhodlána vyrazit na tábořiště u Kosího potoka a navzdory všem živlům a nepřítomnosti dalších rukou posekat jídelnu, shrabat kuchyni a postavit trávu. Vyrazili jsme po tom, co jsme se se... ...

368x

Zimní táboření 2014

Obrázek Zimní táboření 2014

Olie

Sice trochu opožděně, ale přecijen přinášíme pohled do dění na zimním táboření 2014, které si s vypjetím všech sil vystačilo s moukou namísto sněhu.A tento zápis si pravděpodobně vystačil s méně písmy, než bylo zamýšleno.... ...

280x

MoČ 2

Obrázek MoČ 2

Skoro vši

Moč II. Uděláme si prezenčku:Kuba, Kačka, Márty, Marek, Honza, Áňa, Heducha, Honza, Janie Ve 12:27  jsme se sešli na nádraží! Už ve 12:30  jsme měli koupenou jízdenku a na vlak jsme museli ještě dloooouho čekat. Když jsme konečně vyrazili, tak jsme pro změnu nemohli najít nástupiště 1A. Nastoupili... ...

288x

Krokodýlí Protivín

Obrázek Krokodýlí Protivín

Kuba a Markéta

V pátek 11.4. jsme se sešli na nádraží v 15:40 v následujícím pořadí: Markéta,Janie, Sob, Já (Time), Klára, Zdeněk, Šárka, Honza, Šídlo, Mařena, Hedvika, 3D a Adam. Koupili jsme lístky a vyrazili na vlak směr Protivín. Ve vlaku jsme dostali na rozšifrování krátký textík, s menší pomocí se nám to vše... ...

314x

Středisková výprava

Obrázek Středisková výprava

Hedvika

Slezli jsme se 29.3. na parkovišti u Penny. Protože nás bylo hooodně, muselo pár lidí jet autem. Autem jsme jeli: Já, Markét, Sloník, Koala a řídil Mejla. Zbytek dětí, větších dětí a vedoucích se naskládal do autobusu. Sotva jsme vyjeli, už nám někdo volal, že nemáme USB kabel a že to máme vyřešit. ... ...

288x

Chlupatá výprava byla dobrá

Obrázek Chlupatá výprava byla dobrá

Olie

Po dlouhé době se opět hlásíme se zápisem z uplynulé výpravy. Tímto OPRAVDU neCHCI NALÉHAT NA TY, CO JEŠTĚ NEDODALI STARŠÍ ZÁPISY. Jedna z květnových výprav nás zavedla na hrad Krasíkov a přilehlou farmu. Pro úplnost doplním, že jsme se hned večer vrátili a na nádraží sešli ve složení: Honza, Mařen... ...

296x

Laser Game za Nutrii

Obrázek Laser Game za Nutrii

Mařena

V pátek 14. 2. jsme šli na Laser Game. Sraz byl u polikliniky v 16:15 a na místě v 16:45, ale jen pro ty, kteří měli splněny 2 nutrie. Přišli: Já(Mařena), 3D, Kuba, Markéta, Máťa, Olí, Džejný, Áňa, Týna, Blanka, Adam, Šťepán. Přišli jsme, vybrali jsme si skříňku s nejlepším nápisem a šli jsme hrát. ... ...

295x

Lezení Lokotka

Obrázek Lezení Lokotka

Janie

V sobotu jsme si šli zalézt na stěnu do TJ Lokomotiva. Většina z nás se sešla v 9:30 u Polikliniky na Doubravce, někteří jedinci však dorazili až na místo.. Na stěnu nás přišlo hodně, a to: Máťa, Mejla, Hedvika, Markét, Béďa, Žabina, Týna, Marek, Honza, Adam, Štěpán, Ondra, Markétka, Honza, Juddy, C... ...

304x

Lyže na Friši

Obrázek Lyže na Friši

Markéta a Kuba

Čtvrtek:  Na výpravu plnou sněhu jsme vyrazili již ve čtvrtek 30.1. 2014, sraz byl v 16:20 u nového podchodu na Hlavní nádraží, poté přijel Mejla a naházeli jsme naše bobovací náčiní do auta. Štěkačka zvládla koupit jízdenku a ani vlak nám neujel, při cestě vlakem jsme se dozvěděli jaký je to pocit... ...

337x

Novinářská Hojsovka

Obrázek Novinářská Hojsovka

Áňa

Na Hojsovku jsme nejeli všichni společně, většina lidí  měla sraz na nádraží (kde jinde než u sochy s vařečkou) v netradičním čase, a to ve 14.30. Nastoupili jsme do vlaku a poté jsme již vyrazili směr Hojsova Stráž, teda jednou jsme ještě přestoupili :D. Když jsme vystoupili z vlaku,čekala na nás t... ...

306x

Čtyři smysly!

Obrázek Čtyři smysly!

Kuba

Tentokrát jsme jeli do Míšova na výpravu, která se jmenovala Čtyři smysly. Sraz byl v pátek 15.11. v 18:00 na autobusáku. Složení na této výpravě bylo následovné: Olie, Hedvika, Áňa, Máťa, Janie, Kačka, Tom, Medvěd, Mejla a já. Ten, kdo přijel dřív s Oliem a Hedvikou, měl za úkol zjistit z jakého ná... ...

306x

Den na nerfy!

Obrázek Den na nerfy!

Kačka

Sešli jsme se v sobotu na náměstí u andělíčka v 8:30 starší (Démoni) a mladší (Agenti) až v 9:00 tamtéž. Zúčastnilo se nás docela hodně, na to jaké bylo počasí. Po vyslechnutí instrukcí od Olieho a Akiho jsme pouze čekali na AGENTY, kteří se začali pomalu slézat na náměstí. Démoni byli rozděleni na ... ...

286x

Nelítostný a krutý boj o Šampón

Obrázek Nelítostný a krutý boj o Šampón

Tom

Tom1/8, Markétka 7/8 Pátek: Na nádraží jsme se sešli v 15:30 25.10. Všichni natěšení na pětidenní výpravu. Anička a Janie pro nás šly koupit jízdenky. V Sokolově jsme obdivovali krásně vymalovaný podchod. Byly zde nádherné malby draků, na louce se pásli koníci a v oblacích poletovali orli. Na auto... ...

307x

Jizerky 22.7.-26.7.2013

Obrázek Jizerky 22.7.-26.7.2013

Čnělka

Milý čtenáři. Dostává se ti do rukou jedinečný přepis přímého svědectví o našem putování. Přepis vznikl z deníku psaného všemi zúčastněnými přímo na této akci. Přepis je pokud možno doslovný, byť se snaží doplnit čárky, opravit spelling a eliminovat překlepy (i do textu psaného rukou jsme každý něja... ...

422x

Ringo a vory a rakety

Obrázek Ringo a vory a rakety

Hedvika

Slezli jsme se v sobotu(15.6.) v 9:40, možná o pár minut déle, na konečné 16 na Borech. Vlastně na Doubravce. Pár z nás neodolalo, a tak jsme zaútočili na Penny, kde jsme si koupili něco na zub, a teprve potom jsme mohli vyrazit směr nedaleké beach volejbalové hřiště. Aby nám ringo a volejbal šly l... ...

351x

Brigáda na Paulince

Obrázek Brigáda na Paulince

Markéta

Na naši dobrodružnou výpravu jsme vyrazili 24. 5. 2013. Já, Heduš a Janie jsme se sešly u Máti a důkladně prozkoumaly jeho pokoj. Nalezly jsme zde fešné korálky, které Máťa považoval za diamanty. Naskládali jsme sebe i věci do auta, a vyrazili na dlouhou cestu k Mejlovi nabrat sprchu a další věci. C... ...

364x

Úhlava

Obrázek Úhlava

Janie

V sobotu 18.5 jsme jeli na vodu. Sešli jsme se v půl devátý na klubovnách, kde jsme naložili lodě a vyrazili. V prvním autě byl Máťa, Čnělka, Šídlo a Honza. V druhém autě, které vezlo i lodě jsem byla já, Vševěd a Mejla. Dojeli jsme do Čižic, kde jsme sundali lodě a pak už jsme mohli vyplout. Ale ne... ...

283x

Masters of Čundr

Obrázek Masters of Čundr

Hedvika

V pátek na Hlavním nádraží, (nebo hlavně nedráždi?) se nás slezlo hodně. Pro hnidopichy - bylo nás přesně 6 (to ještě nebyl konečný počet) a tentokrát jsme nekupovali jízdenku pro imaginárního člena, jak tomu bylo v Praze. Já jsem měla speciální úkol, a to, koupit jízdenku a najít vlak. Protože nej... ...

451x

Bazén, movienight a brigáda

Obrázek Bazén, movienight a brigáda

Juddy

Sice až na podruhé ale akce BAZÉN vyšla. Někteří jsme se sešli na klubovnách, kde jsme odložili věci na večerní program a poté jsme šli na konečnou 16ky kde jsme počkali na zbytek lidí, kteří měli jet s námi z Doubravky. Když už se Máťa nakonec dopočítal, dohledal a dovolal všem, co byly nahlášení t... ...

334x

Město žlutých aut

Obrázek Město žlutých aut

Markéta

Na nádraží jsme se slezli 23. března v 16:45. Všichni natěšeni na to, co nám tato výprava přinese a kolik srandy si zas užijeme. Společně s Janie jsem se vydala koupit jízdenku, ale opět jsme se přesvědčili o tom, že Máťovi matika moc nejde, napočítal nás o člověka navíc, takže jsme měli jízdenku i... ...

384x

Zpívánky a Bowling

Obrázek Zpívánky a Bowling

Čnělka

Protože Čnělka evidentně pořád nezprovoznil klávesnici na PS2, rozhodl jsem se napsat zápis za něj.   Vše to začalo v pátek, kdy jsme se sešli v hojném počtu na bowlingu v Lucerně. Mezi zúčastněné se  řadí Mišák, Máťa, Čnělka, Juddy, Janie, Hedvika, Markéta, Mařena, Áňa, Kuba, Kačka, Já a možná ješ... ...

332x

Tělocvična!

Obrázek Tělocvična!

Máťa

9.2.2013       Sešli jsme se 2x, jednou na Doubravce, jednou kousek od Chodského, a když jsme usoudili, že je nás dost, tak jsem šli pryč. Bylo nás: Juddy, Mejla, Tom, Janie, Fúrií duo, Medvěd, Týna, Honza, Šídlo, Adam, Honza, Kačka, Kuba, Olie a jeho dvojník.       Rozcvičky nemá nikdo rád, přest... ...

303x

Výprava za sněhem 2013

Obrázek Výprava za sněhem 2013

Máťa

25.-27.1.2013    Sešli jsme se, k velkému překvapení všech zúčastněných, na nádraží. Bylo nás hodně, mělo nás být víc, a tak vznikl trochu problém s počtem osob, pro které měl být zakoupen lístek. Považte, byli tam: Tom, Olie, Markéta, Leon, Kuba, Mejla, Medvěd, Týna, banán, Janie, Juddy, Vševěd, j... ...

347x

Slibová...

Obrázek Slibová...

Olie

Víkend 15.-17.2.2013 jsme strávili v komorním složení slibujících a rádců družin v údolí Otavy na střediskové základně, na Pulince. A kdo nebyl pozvaný dozvěděl se jejím konání jen pro to aby si uvědomil, že by měl na sobě pracovat. Z původního počtu osmi hlav se sestava ustálila na šesti: Anička, ... ...

358x

Jak nebylo na stěně

Obrázek Jak nebylo na stěně

Amy

Na stěně jsme se nesešli v pátek odpoledne. Rozhodně nepřišla Janie, Fúrijky, Piškot a Týna se Sabinou (nebo Sabina s Týnou?). Za jistící team nám nepomáhali Olie a Béďa. Paní neměla problém pustit děti na stěnu, přestože jim už bylo 18 a my měli všechny věci a tak jsme mohli vesele začít lézt. Míst... ...

318x

Intro a Věk první

Obrázek Intro a Věk první

Máťa

Paměti Kate Clark 1. července 2012 Dnes jsem přijela na tábor. Rodiče řekli, že se víc potřebuju bavit se svými vrstevníky. Kecy. Potřebovali se mě zbavit. Vůbec mi nerozumí. Kdyby ano neposlali by mě na tábor zaměřený na tanec, fotbal a počítačové hry. Ani nevím, co z těch tří věcí nesnáším víc. ... ...

418x

Vánoční čajovna

Obrázek Vánoční čajovna

Kuba

11.12.12 V úterý jsme šli do Nebeské čajovny. Sešli jsme se v 16:50(někdo tvrdil,že byl sraz 16:40) v Sadech Pětatřicátníků a šli jsme hróóózně dlouhou cestu do čajovny(asi 200 metrů). Tam jsme si sedli a objednali jsme si čaj nebo něco jiného. Následovalo rozdávání dárečků na písmeno A. Dostali j... ...

310x

Deskové hry

Obrázek Deskové hry

Kačka

Pro ty, kteří nebyli nebo nemohli na deskovky, mám malé přiblížení toho, co se tam dělo.8.12.2012 ráno v 7:57 jsme se sešli v naší klubovně,a čekali na opozdilce, kteří měli ještě dorazit.Poté jsme si vytvořili skupinky po 2-3 členech a zaregistrovali se za 30 Kč. Potom, co jsme se všichni zaregist... ...

320x

Hojsova Stráž

Obrázek Hojsova Stráž

Markéta

Na výpravu za sněhem jsme vyrazili v pátek 30.11.2012. Na nádraží se náš sešlo tak akorát, ale ani zdaleka to ještě nebylo vše. Cesta vlakem byla poklidná, dokonce i Juddy s Vševědem nechali své kytary odpočívat v klidu v obalu. Nejzajímavější chvilka nastala asi, když se Mejla  snažil použít zách... ...

342x

Jak bylo na boulderu

Obrázek Jak bylo na boulderu

Vševěd

23.11.2012 Byli jsme na stěně!!! Bylo to fakt super. Posilovali jsme hlavně ruce, ale i nohy. Hrály jsme mnoho her. Mnohé z nás bolely ruce ještě dva dny. Je to dobré odreagování od školy a to za 40 kč a na pár hodin o zábavu postaráno.... ...

308x

Zatopený lom u Domažlic

Obrázek Zatopený lom u Domažlic

Janie

V sobotu 17.11 jsme se celkem brzo ráno sešli na nádraží. Sice v menším počtu, ale to vůbec nevadilo. Poté co jsme koupili lístek, jsme šli na nástupiště, ze kterého nám měl jet vlak. Ale když jsme tam přišli, zjistili jsme, že to tam je rozkopaný a nemohli jsme najít, kam nám to mělo přijet, ale n... ...

326x

Podzimky

Obrázek Podzimky

Medvěd

Kovářov 25.-28.10. 2012 Výprava pro nás začala brzy ráno. Sešli jsme se na hlaváku a po naložení všech zbytečností, který jsme nacpali do batohů a pak Mílovi do auta, jsme vyrazili dál. Cílem byl Kovářov u Lipna, takže jsme měli spoustu času. Rozdělili jsme se do dvou kupíček: v prvním Vševěd, Kačk... ...

323x

Fokus

Obrázek Fokus

kačák

Tak jsem opět losoval, kdo napíše zápis z akce, a jelikož nás na Fokusu bylo pomálu, tak co čert nechtěl, padlo to na mě. A protože jsem tento rok neměl nic společného s organizací, tak mně nic nebrání vychválit letošní ročník do nebes. Fokus tradičně pořádá Mech s Krastym, obklopeni víceméně... ...

331x

Cesta kolem světa s golfovou holí

Obrázek Cesta kolem světa s golfovou holí

Mišpule

28. 9. 2012 Zatímco jedna oddílová parta si už s pádly užívala vln řeky Vltavy, my zapálení golfisté (alespoň pro jeden den) jsme se na sv. Václava teprve scházeli na nádraží. Celkem překvapivě jsme se tu sešli v sestavě, se kterou jsme ani nepočítali, a z výpravy rodinných rozměrů se stal výlet... ...

335x

Jak bylo na laser game

Obrázek Jak bylo na laser game

Áňa

Tohle byla první z vyjímečných schůzek. Nápad jít na laser game byl skvělej. A vy, kdo jste tam nebyli, tak škoda, bylo to super, teda aspoň mě se to líbilo. Nejdřív nám ukázali tu velkou místnost, kde se to hrálo. Bylo to takový bludiště. Prakticky tam byla tma, až na provázky, který svítily a ohra... ...

331x

Vltava podzimní

Obrázek Vltava podzimní

Heduš

To takhle jednou našeho úžasného Máťu napadlo, že pojedeme na úžasnou výpravu sjíždět Vltavu.Na poslední chvíli se rozhodlo, že nepojedeme vlakem, ale autama, jelikož nás jelo jen 10. Po naložení lodí a náročném cpaní věcí do barelů jsme mohli vyrazit. První auto řídil Huňáč a vezl Máťu, Hedušku (Ha... ...

364x

Jak bylo na Otavě

Obrázek Jak bylo na Otavě

Máťa

Že výprava bude deštivá nám počasí jemně napovídalo už zpočátku. Za deště jsme se postupně sjížděli na klubovny a za deště jsme také vyjeli vzhůru za dobrodružstvím. První auto obsahovalo Mejlu, Juddyho a Toma a táhlo velkou spoustu lodí. Druhé vezlo mě, Janie, Matěje a Honzu a v posledním byl Medvě... ...